Tuesday, October 12, 2010

MENGAPA SAYA MENGHAMPIRI ZINA!!

MEMANDANG:seseorang terutama yang saya sayang,sangat sukar ditahan.Daripada pandangan itulah akan menimbulkan suatu perasaan yang akhirnya meruntun keinginan saya.Jarang nikmat penglihatan ini saya gunakan sebaiknya.

SENTUHAN:bagi saya adalah untuk melahirkan rasa cinta dan sayang.Tetapi,apabila saya mula menyentuh tangan pasangan yang bukan muhrim,terasakan sesuatu bergelora dalam jiwa.

BERSOLEK:berhias menyerlahkan seri dan kecantikan saya.Ramai yang memuji wajah,rambut dan susuk tubuh saya yang menarik.Suruhan Allah agar saya menutup aurat tidak mampu saya tunaikan.

HARUMAN:saya gunakan sering membuat orang lelaki berasa senang bersama saya.alangkah bangganya apabila mereka terpesona dan tergoda.

DUDUK:berduan-duan apa salahnya.Sesekali saya perlukan privacy.lagi pun kami bukanya apa-apa.Tetapi,bila berdua-duaan begini,dorongan syaitan sukar saya tepis

HIBURAN:menjadi pengubat kesunyiaan saya.Tanpanya terasa kosong duni ini.Saya selalu bersama-sama kawan lelaki dan perempuan ke pesta atau konsert.Masa saya banyak dihabiskan begitu daripada melakukan ibadat dan kadang-kadang saya sukar mengawal batas-batas pergaulan.

FIRMAN ALLAH:(Al-israa)
"Dan janganlah kamu mendekati zina;Sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji,Dan suatu jalan yang buruk."

No comments:

Post a Comment